Enhedslistens nye Podcast "LISTEN"

Enhedslisten har fået en podcast!
Enhedslisten har fået en politisk podcast hvor Pernille Skipper og Mai Villadsen hver uge inviterer forskellige gæster ind på Pernilles kontor for at diskutere aktuelle politiske og venstreorienterede emner. Hver uge vil der komme nye afsnit af Listen – Danmarks progressive podcast. Lytterne inviteres ligeledes til at bidrage med ideer til emner og gæster.

Formålet med Listen er, at bidrage med et mere dybdegående blik på aktuelle sager, der fylder i mediebilledet, men som, vi mener, bliver hastet igennem nyhedsstrømmen og bærer præg af regeringens retorik. Verden er ikke altid sort/hvid, heller ikke for Enhedslistens medlemmer og folketingspolitikere. Desuden giver podcasten også plads til tvivl, spørgsmål eller nuancer i medierne. Podcasten giver et indblik bag om kulisserne på Christiansborg og et sted, hvor vi kan snakke om nuancer og usikkerheder også på venstrefløjen. Vi håber, at vi kan nå nogle unge, som normalt ikke følger så meget med i politik med podcasten.

Man kan komme med input og ideer til hvad Listen skal snakke om ved at sende en mail til [email protected]

Listen kan findes på Soundcloud og snarest på iTunes

Lyt til Enhedslistens nye Podcast Tryk HER